W dniu 23 kwietnia 2021 r. zamieściliśmy ogłoszenie o zamówieniu publicznym na „Remont drogi gminnej nr 180029G ul. Wąskiej w Sztutowie”. Zapraszamy wykonawców do zapoznania się ogłoszeniem i do składania ofert (termin: do 10 maja 2021). Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Link do strony postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/1c3537f7-963a-4a56-a6d9-faddcef15a9a
Wszystkie dokumenty postępowania znajdują się na powyższej stronie.
Link do ogłoszenia BZP: https://ezamowienia.gov.pl/mo-client-board/bzp/notice-details/id/08d90633-f685-1c6d-e7d3-f60001283816
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja korzystania z miniPortalu (m.in. składania ofert dla Wykonawców).
Pliki dołączane w „formularzu składania oferty” należy opatrzyć:
– kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
– lub podpisem zaufanym,
– lub elektronicznym podpisem osobistym.
„Formularz do komunikacji” służy do:
- Zadawania pytań Zamawiającemu,
- Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
- Przesłania odwołania/inne.