OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE INWESTYCJI I DROGOWNICTWA
Wójt Gminy Sztutowo ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw inwestycji i drogownictwa w Urzędzie Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo
- Nazwa i adres jednostki :
Urząd Gminy w Sztutowie
- Gdańska 55
82-110 Sztutowo
- Określenie stanowiska; stanowisko urzędnicze
Nazwa stanowiska: stanowisko do spraw inwestycji i drogownictwa
Wymiar czasu pracy – 1/1 etat
Planowany termin zatrudnienia – 03 listopad 2022 rok
Zatrudnienie na czas nieokreślony.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych : w miesiącu sierpniu 2022r wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
- Niezbędne wymagania od kandydatów:
obywatelstwo polskie,
• pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia,
• wykształcenie średnie lub wyższe preferowane z zakresu z budownictwa, geodezji
- znajomość przepisów prawa: ustawy kodeks postępowania administracyjnego , ustawy o samorządzie gminnym, ustawa o pracownikach samorządowych , ustawy prawo budowlane , ustawy Prawo zamówień publicznych
• znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (Kpa),
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku
- Wymagania dodatkowe:
• doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego na
stanowiskach związanych z budownictwem.
• umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość
nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze
stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji
powierzonych zadań, dyspozycyjność.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
- 1. Realizacja inwestycji gminnych oraz zlecanie wykonywania remontów
w obiektach komunalnych. - Przeprowadzanie kontroli gwarancyjnych w tym; wykonywanie przez Wykonawców
robót poprawkowych. - Inicjowanie i nadzór nad opracowywaną dokumentacją techniczno-prawną na
zadania inwestycyjne oraz zadania remontowe w zakresie obiektów komunalnych. - Zlecanie i rozliczanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, umowami i stanem faktycznym.
- Uzgadnianie własnej i powierzonej infrastruktury technicznej przebiegającej w pasach drogowych.
- Nadzór nad realizacją inwestycji i modernizacji finansowanych z budżetu Gminy.
- Przygotowywanie budżetu dla planowanych inwestycji oraz remontów obiektów
komunalnych od strony rzeczowo- finansowej.
8.Opracowywanie okresowych programów i planów inwestycyjnych oraz
sporządzanie sprawozdań z ich wykonania, zlecanie zastępstwa inwestorskiego
i przygotowywanie umów w tym zakresie.
- Udział w przetargach w zakresie realizowanych inwestycji, modernizacji
i remontów obiektów komunalnych. - Kontrola bieżąca przebiegu przygotowania i realizacji inwestycji pod kątem zgodności zakresu rzeczowego i finansowego z zawartymi umowami.
- Weryfikacja kosztów i faktur do uruchamiania ich płatności.
- Przygotowywanie materiałów do przetargów na roboty inwestycyjne oraz remontów obiektów komunalnych, koordynowanie realizowanych inwestycji i remontów.
- Kontrola w zakresie utrzymania właściwego stanu technicznego budynków i ich urządzeń poprzez wykonane przeglądy techniczne budynków. W wypadku braku Zarządcy, realizacja we własnym zakresie tych zadań w gminnych nieruchomościach zabudowanych gminnymi budynkami mieszkalnymi i niemieszkalnymi.
- Prowadzenie książek obiektów oraz systematyczne ich aktualizowanie.
- Opracowywanie planu rozwoju sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w gminie.
- Sporządzanie i przekazywanie na odpowiednie stanowisko OT – przyjęcie środka trwałego
po zakończonych inwestycjach oraz likwidacji środka trwałego po jego utylizacji. - Sporządzanie sprawozdań, analiz i planów z zakresu wykonywanych zadań.
- Ścisła współpraca ze Skarbnikiem Gminy w zakresie opracowania Wieloletniego
Planu Finansowego. - Zarządzanie drogami i mostami gminnymi, a w szczególności: prowadzenie
ewidencji, opracowywanie planów rzeczowo-finansowych remontów kapitalnych
i bieżących ulic i mostów, opracowywanie niezbędnej do prowadzenia remontów
dokumentacji techniczno – projektowej, prowadzenie rozliczeń finansowo –
rzeczowych. - Prowadzenie spraw z zakresu remontów i utrzymania dróg, ulic, placów,
chodników i obiektów mostowych. - Przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg, ulic, placów, chodników
i obiektów mostowych. - Wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i orzekanie o jego
przywróceniu do stanu pierwotnego oraz naliczanie opłat z tym związanych. - Prowadzenie spraw „małej architektury” tj. place zabaw, skwery itp.,
24. Prowadzenie spraw z zakresu wydawania decyzji administracyjnych na
lokalizację zjazdów z dróg gminnych i wewnętrznych.
25.Poświadczanie za zgodność z oryginałem kopi dokumentów przedłożonych przez strony
na potrzeby prowadzonych postępowań.
- Sporządzania sprawozdań, analiz i planów z zakresu wykonywanych zadań.
- Przekazywanie na stanowisko Zamówień Publicznych i pozyskiwania środków zewnętrznych podpisanych przez Wójta umów powyżej 5000 zł celem nadania numeru umowy i rejestracji w Centralnej ewidencji umów .
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.
- Realizacja ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz ścisła współpraca w tym
zakresie ze stanowiskiem ds. zamówień publicznych.
VIII. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
• stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej,
• obsługa komputera oraz urządzeń biurowych,
• kontakty z klientami zewnętrznymi,
- Wymagane dokumenty:
• podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
• kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie
- CV – z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy
zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis),
• kopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy lub zaświadczenie o
zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
• kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza
skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach
samorządowych
• oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw
publicznych,
• oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie iż, stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na danym stanowisku
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
- Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie lub przesłać na adres Urzędu Gminy w
Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo z dopiskiem „ Oferta pracy na stanowisko inwestycji i drogownictwa”
w terminie do dnia 30 września 2022r do godziny 15.00.
Oferty, które wpłyną po terminie, nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.
- Informacje dodatkowe:
- Niniejsze ogłoszenie opublikowane zostanie w BIP Urzędu Gminy w Sztutowie oraz umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Sztutowie.
- Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy: zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające fakt przeciwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, ( skierowanie wystawia pracodawca) .
- Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
- 4. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału „Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego”
- Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sztutowie oraz w Biuletynie informacji Publicznej.
Zapraszamy do składania ofert.
Sztutowo, dnia 2022.09.14 Wójt Gminy
Robert Zieliński
Załączniki: