• Poniedziałek, 02 grudnia 2024

  • Imieniny: Balbiny, Bibianny, Pauliny

  • Font Icon

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

WÓJT  GMINY  SZTUTOWO

 ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw księgowości i windykacji opłat za odpady komunalne

Termin składania dokumentów: do dnia 18 czerwca 2021 r. do godz. 15.00.

I. Nazwa i adres jednostki:

Urząd Gminy w Sztutowie
Gdańska 55,
82- 110 Sztutowo

II. Określenie stanowiska: stanowisko urzędnicze

Nazwa stanowiska: stanowisko do spraw księgowości i windykacji opłat za odpady komunalne  

Wymiar czasu pracy – 1/1 etat

Umowa na czas nieokreślony poprzedzona  trzymiesięcznym okresem próbnym.

III.  Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych: w miesiącu kwietniu  2021r wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie  Gminy w  Sztutowie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.

IV. Niezbędne wymagania od kandydatów:

  • obywatelstwo polskie,
  • pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • nieposzlakowana opinia,
  • wykształcenie minimum średnie,  preferowane wyższe ekonomiczne lub administracyjne,
  • znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,  ustawy o rachunkowości, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, ustawy o dodatkach mieszkaniowych, prawo energetyczne, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ordynacji podatkowej.
  • dobra znajomość obsługi komputera w tym znajomość programu PŁATNIK,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na  określonym stanowisku,

V. Wymagania dodatkowe:

  •  preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego,
  • zaangażowanie i samodzielność przy wykonywaniu powierzonych zadań, umiejętność
  • dobrej organizacji pracy na własnym stanowisku i pracy w zespole,
  • odpowiedzialność, sumienność , rzetelność, łatwość nawiązywania kontaktów, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność.

VI. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie kasy Urzędu,
  • przygotowanie informacji, analiz i sprawozdań wynikających z zakresu obowiązku,
  • naliczanie wynagrodzeń dla pracowników Urzędu, świetlic oraz prowadzenie wszelkiej dokumentacji z tym związanej,
  • naliczanie płac i podatków od umów zlecenia,
  • naliczanie diet radnym i sołtysom,
  • prowadzenie spraw wynikających z ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
  • księgowanie analityczne na kontach indywidualnych osób dokonujących wpłat  za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz ścisła współpraca w tym zakresie ze stanowiskiem  ds. finansowych,
  • co miesięczne uzgadnianie wpłat i przypisów opłat dotyczących gospodarki odpadami komunalnymi,
  • sprawozdawczość budżetowa dotycząca gospodarki odpadami komunalnymi,
  • współpraca ze stanowiskiem ds. gospodarki odpadami komunalnymi,
  • wystawianie i aktualizacja tytułów wykonawczych w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi,
  • wydawanie zaświadczeń o niezaleganiu lub zaleganiu z opłatami za odpady komunalne,
  • prowadzenie całości spraw związanych z realizacją zadania dotyczącego przyznawania i wypłaty dodatków mieszkaniowych i energetycznych,
  • realizacja ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz ścisła współpraca w tym zakresie z pracownikiem ds. zamówień publicznych.
  • realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych,
  • wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta Gminy, Sekretarza Gminy, Skarbnika Gminy.

VII. Wymagane dokumenty:

  • podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
  • kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie
  • CV – z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis),
  • kopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, uprawnienia i kwalifikacje zawodowe, udział w kursach i szkoleniach,
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie, iż stan zdrowia kandydata pozwala mu pracować na danym stanowisku,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.

 VIII.  Termin i miejsce złożenia dokumentów:  

do dnia 18 czerwca 2021 r. do godz. 15.00.

Oferty  należy składać w zamkniętej  kopercie  w Urzędzie Gminy w Sztutowie  ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo  w sekretariacie, albo przesłać na adres Urząd Gminy w Sztutowie, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo z  dopiskiem „Nabór  na  stanowisko urzędnicze do spraw księgowości i windykacji opłat za odpady komunalne”

Oferty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie  nie będą rozpatrywane.

O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.

IX. Informacje dodatkowe:

  1. Niniejsze ogłoszenie opublikowane zostanie w BIP Urzędu Gminy w Sztutowie oraz umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Sztutowie.
  2. Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy: zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające fakt przeciwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, ( skierowanie wystawia pracodawca).
  3. Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
  4. Dokumenty osób które wezmą udział w procesie rekrutacji będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną przez okres 2 lat a następnie przekazane do archiwum zakładowego.
  5. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału „Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego”
  6. Informacja o wyniku naboru zostanie umieszczona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sztutowie oraz w Biuletynie informacji Publicznej.

Zapraszamy do składania ofert.

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
oświadczenia przy rekrutacji
kwestionariusz kandydata do pracy
klauzula informacyjna RODO