OGŁOSZENIE O ZATRUDNIENIU NA CZAS OKREŚLONY NA ZASTĘPSTWO
Wójt Gminy Sztutowo informuje o zamiarze zatrudnienia na umowę o pracę na zastępstwo na stanowisko urzędnicze do spraw komunikacji społecznej w Urzędzie Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo
Nazwa i adres jednostki :
Urząd Gminy w Sztutowie
Ul. Gdańska 55
82-110 Sztutowo
Określenie stanowiska; stanowisko urzędnicze
Nazwa stanowiska: stanowisko do spraw komunikacji społecznej
Wymiar czasu pracy – 1/1 etat
Planowany termin zatrudnienia – 01 kwietnia 2022 rok
Zatrudnienie na okres – 2 lat z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony (stały)
Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych : w miesiącu lutym 2022r wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sztutowie , w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynosił poniżej 6%.
Niezbędne wymagania od kandydatów:
- Obywatelstwo polskie,
- Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- Nieposzlakowana opinia,
- Wykształcenie minimum średnie , preferowane wyższe- turystyka, administracja, marketing i zarządzanie, dziennikarstwo,
- Umiejętność obsługi komputerowych programów graficznych;
- Umiejętność zarządzania stroną internetową;
- Umiejętność wykonywania dokumentacji fotograficznej z imprez i wydarzeń oraz ich katalogowanie
- Znajomość przepisów prawa: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, ustawy o sporcie, ustawy o usługach hotelarskich oraz usługach pilotów wycieczek i przewodników turystycznych, ustawy Kodeks Cywilny , ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego, ustawy prawo prasowe.
- Znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego i procedur administracyjnych (KPA),
- Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku
Wymagania dodatkowe:
- Preferowane doświadczenie: praca w jednostkach samorządu terytorialnego na podobnym stanowisku,
- Umiejętność pracy w zespole, determinacja w realizacji celów, łatwość nawiązywania kontaktów, zaangażowanie, umiejętność radzenia sobie ze stresem, kreatywność, dobra organizacja pracy, efektywność i szybkość realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność,
- Znajomość podstawowych technik Public Relations,
- Zainteresowanie zagadnieniami związanymi z kulturą, życiem społecznym, gospodarczym i politycznym,
- Pisemna swoboda wypowiedzi,
- Umiejętności tworzenia, redagowania, korekty i prezentowania komunikatów tekstowych,
- Umiejętność przygotowywania biuletynu informacyjnego.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku
- Nadzorowanie prawidłowego wykorzystania środków budżetowych oraz uchwał w zakresie kultury, sportu i turystyki i promocji .
- Współpraca z organizacjami pozarządowymi w zakresie kultury, oświaty sportu i ekologii.
- Czuwanie nad prawidłową realizacją uchwał w działaniu kultury, sportu, turystyki i promocji.
- Opracowywanie okresowych zbiorczych analiz i danych statystycznych na potrzeby GUS.
- Inicjowanie, organizowanie i koordynowanie działalności związanej z upowszechnianiem kultury i sztuki, kultury fizycznej, turystyki i promocji.
- Organizowanie imprez kulturalnych, uroczystości, obchodów.
- Planowanie oraz realizacja zadań z zakresu promocji gminy, a w szczególności:
- wydawanie folderów i innych wydawnictw,
- przygotowywanie materiałów i udział w tragach turystycznych i wystawach gospodarczych,
- Prowadzenie spraw z zakresu turystyki, a w szczególności:
- prowadzenia i organizacji kąpielisk morskich oraz miejsc wykorzystywanych do kąpieli w Gminie Sztutowo,
- ewidencji obiektów w których świadczone są usługi wynajmu kwater,
- opłat przystaniowych i pasażerskich,
- zapewnienia bezpieczeństwa mieszkańcom gminy i osobom przebywającym czasowo na terenie gminy,
- organizacji informacji turystycznej,
- wspierania działalności w zakresie kultury,
- Prowadzenie spraw z zakresu sportu.
- Współpraca z pracownikami świetlic gminnych w zakresie promocji i organizacji imprez okolicznościowych.
- Prowadzenie spraw z zakresu ochrony zdrowia – realizacja programów, prowadzenie dokumentacji, statystyki, nadzór nad ośrodkami zdrowia działającymi na terenie Gminy Sztutowo.
- Bieżąca aktualizacja informacji o gminie na stronie internetowej
- Prowadzenie spraw w zakresie wydawania Biuletynu Informacyjnego Gminy Sztutowo.
- Prowadzenie spraw związanych z obchodami Dnia Rybaka oraz innymi imprezami i uroczystościami organizowanymi przez gminę.
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej związków i organizacji, których Gmina Sztutowo jest członkiem.
- Prowadzenie spraw związanych z techniczną obsługą zebrań wiejskich w Grochowie Pierwszym oraz współpraca w tym zakresie z sołtysem wsi.
- Poświadczanie za zgodność z oryginałem kopi dokumentów przedłożonych przez strony na potrzeby prowadzonych postępowań.
- Realizacja zadań wynikających z ustawy o ochronie danych osobowych.
- Realizacja ustawy – Prawo zamówień publicznych na zajmowanym stanowisku oraz ścisła współpraca w tym zakresie z pracownikiem ds. zamówień publicznych.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- Stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej,
- Obsługa komputera oraz urządzeń biurowych,
- Kontakty z klientami zewnętrznymi,
Wymagane dokumenty:
1. Podpisany własnoręcznie list motywacyjny,
2. Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie
3. CV – z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej i zajmowanych stanowiskach (własnoręczny podpis),
4. Kopie świadectw pracy dokumentujących dotychczasowy staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku kontynuacji zatrudnienia,
5. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie,
6. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych
7. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,
8. Oświadczenie kandydata o niekaralności za umyślne przestępstwo z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9. Oświadczenie iż, stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na danym stanowisku
10.Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
Miejsce i termin złożenia dokumentów:
Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie lub przesłać na adres Urzędu Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82- 110 Sztutowo z dopiskiem
„Oferta pracy na stanowisko urzędnicze do spraw komunikacji społecznej ”
do dnia 17 marca 2022r do godziny 15.00.
Oferty, które wpłyną po terminie , nie będą rozpatrywane.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby wstępnie zakwalifikowane jako spełniające w/w wymogi zostaną powiadomieni telefonicznie w ciągu 2 dni od daty posiedzenia, na którym komisja zapozna się ze złożonymi ofertami.
Informacje dodatkowe:
- Niniejsze ogłoszenie opublikowane zostanie w BIP Urzędu Gminy w Sztutowie oraz umieszczone na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy w Sztutowie.
- Przed zawarciem umowy o pracę kandydat wyłoniony w drodze naboru przedkłada pracodawcy: zaświadczenie lekarza medycyny pracy potwierdzające fakt przeciwskazań do wykonywania pracy na stanowisku, ( skierowanie wystawia pracodawca) .
- Złożone w naborze dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych.
- Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału „Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego”
- Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sztutowie oraz w Biuletynie informacji Publicznej.
Zapraszamy do składania ofert.
oświadczenia_przy_rekrutacji
KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O PRACĘ
ogłoszenie – stanowisko ds komunikacji społecznej