Szanowni mieszkańcy,
Za nami kilka już tygodni narodowej kwarantanny. Wykorzystajmy ten czas na analizy i plany. Życie toczy się nadal, choć w zmienionej formie.
23 marca br. zamieściliśmy dla Państwa na naszej stronie internetowej prezentację dotyczącą propozycji lokalizacji cmentarza komunalnego. Zwróciliśmy się do Państwa z prośbą o zapoznanie się z treścią materiału oraz do zgłaszania swoich uwag.
Przypominamy i prosimy, aby z uwagi na charakter sprawy, zgłaszane wnioski miały formę pisemną. Wnioski można przesyłać:
- pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy w Sztutowie ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo,
- pocztą elektroniczną na email: info@sztutowo.ug.gov.pl,
- za pośrednictwem sołtysów,
- pozostawić w skrzynce podawczej, umieszczonej przy drzwiach wejściowych Urzędu Gminy w Sztutowie.
Na Państwa uwagi, sugestie, wnioski będziemy oczekiwać do 31 maja 2020 r.
Do pobrania >>>>> LOKALIZACJA CMENTARZA W GMINIE SZTUTOWO
Państwa głos jest ważny w sprawie, nie odkładajmy decyzji na później. Proces planowania i budowy cmentarza może potrwać od 3-6 lat. Zachęcamy do współpracy.
Z wyrazami szacunku
Robert Zieliński
Wójt Gminy Sztutowo
Tel. 603 562 507