Gmina Sztutowo zwraca się z prośbą o przedstawienie Państwa oferty cenowej z uwzględnieniem poniższych wymagań:
1. Przedmiot zamówienia:
Zamówienie na zakup i dostawę paliwa drzewnego – pelletu w workach po 15kg, Produkt winien spełniać wymagania określone normą DIN Plus dla granulatu drzewnego.
Dane techniczne pelletu:
- wymiary: średnica – 6-8 mm
- wilgotność do 10%
- zawartość popiołu do 0,8%
Przewidywana ilość na dany okres: około 20 ton.
2. Warunki wymagane od Wykonawców:
- Terminy dostaw dostosowane będą do możliwości magazynowych zamawiającego, zależnych od ilości spalanego paliwa (czynników atmosferycznych). Jednorazowo Zamawiający może przyjąć do 8 ton pelletu (3t do kotłowni w Sztutowie, 5t do kotłowni w Katach Rybackich), pakowanego w workach po 15 kg. Szczegółowe wielkości i terminy dostaw będą uzgadniane każdorazowo mailowo. Zamawiający wprowadza prawo opcji dopuszczając możliwość zwiększenia ilości zakupionego paliwa do 20% wskazanej powyżej łącznej ilości, uzależniając to prawo od potrzeb Zamawiającego wynikających z warunków pogodowych. W przypadku zwiększenia ilości, o których mowa powyżej cena zakupu nie może być wyższa niż cena wskazana w ofercie przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany kwoty VAT w przypadku, gdy w okresie realizacji umowy dojdzie do zmiany stawki podatku VAT.
- Pellet dostarczany będzie na koszt Wykonawcy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości, wielkości i terminów dostaw.
- Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
- Wykonawcy nie przysługuje prawo roszczeń z tytułu niewykorzystania ilościowego przedmiotu zamówienia w terminie 14 kwietnia – 15 czerwca 2023 r.
- Sposób rozliczenia: płatność nastąpi przelewem każdorazowo po wykonaniu dostawy i wystawienia faktury przez Dostawcę (14 dni).
3. Termin realizacji zamówienia:
Okres 14 kwietnia – 15 czerwca 2023 r.
4. Kryteria oceny ofert: cena – 100%.
5. Osoba uprawniona do kontaktu:
Paweł Jackowski, tel. 55 247 81 51 wew. 612, adres e-mail: gczk@sztutowo.ug.gov.pl.
6. Ofertę należy przekazać w terminie do dnia: 06.04.2023 r., godzina: 15.00.
7. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, na adres: Urząd Gminy w Sztutowie, ul. Gdańska 55, 82-110 Sztutowo lub przesłać e-mailem na adres: info@sztutowo.ug.gov.pl.
8. Załączniki:
- Formularz ofertowy
- Projekt umowy
Zamawiający dokona wyboru oferty Wykonawcy w oparciu o bilans wszystkich kryteriów oceny ofert. Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Gminy Sztutowo do zawarcia umowy i może zostać unieważnione w każdej chwili, bez podania przyczyny.
Do pobrania: